بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


سوتی بزرگ برنامه ورزشی در شبکه خبر !

http://upload.tehran98.com/upme/uploads/e76d1048d0432aed2.jpg

 وقتی شبکه خبر بعد از بازی های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا با آوردن کارشناسانی که فقط استقلال  و سرمربیش را می کوبیدند و هیچ راه کار و یا مشاوره ای که بتواند به امیر قلعه نویی کمکی کرده باشند؛پیشنهاد نمی دادند،کاملا معلوم بود که با شخص امیر قلعه نویی مشکل داشته و در راستای سیاستهای رئیس صدا و سیما گام های خود را بردارند!
لذا دربرنامه های ورزشی این شبکه از کارشناسان و اهالی قلمی دعوت میکردندکه منتقد جدی امیر قلعه نویی بوده و بعد با طرح سوالاتی جهت دار وچالشی به مسائل روزتیم فوتبال استقلال می پرداختند!این شبکه که یکی از کانالهای مهم رسانه ملی بوده،آنقدر برای نقد کردن عملکرد سرمربی استقلال و نتایجی که وی با تیم محبوبش گرفته،عجله داشته و هول شده بودند که در برنامه های مختلف خود به اندازه چند برابراز آن حدی که در کنتاکتور برنامه های ماهیانه خود برای بررسی مسائل مربوط به فوتبال گذاشته بودند در طی یک ماه اخیر وقت صرف کردند و به نماینده ایران  نه جهت حمایت بلکه بیشتر برای انتقاد و بهتر است بگوییم تخریب برنامه روی آنتن خود بردند!
برای همین موضوع بود که عصر جمعه وقتی برنامه 7 گام را به بررسی قهرمانی تیم ملی کشتی در جام جهانی اختصاص داده بودند،به اشتباه و بنا به عادت یک ماه اخیر خود از بررسی مسائل مربوط به تیم استقلال در معرفی و زیر نویس زنده خود از آن یاد می کردند!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 7 / 1392برچسب:رسانه ملی,شبکه خبر,باشگاه استقلال,تیم ملی کشتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com